Aplicatiile mobile si avantajele lor

Aplicatiile mobile si avantajele lor

#mobile

Ce impact poate avea crearea unei aplicatii mobile asupra business-ului tau???
Priveste lucrurile astfel:
Totul este schimbator, inclusiv modul in care navigam pe internet. Potrivit rapoartelor, din ce in ce mai multi oameni folosesc smartphone-urile pentru a cauta pe net fata de cei care inca mai folosesc calculatorul , fie el desktop sau laptop. Circa 45% din acestia downloadeaza diferite aplicatii in procesul lor de cautare.
Este imperios necesar pentru orice companie sa se adapteze repede, profitand de cele mai noi upgradeuri tehnologice. Daca crezi ca aplicatiile mobile sunt doar pentru brandurile mari ca Emag sau Glovo , te inseli.
Din ce in ce mai multe afaceri mici si mijlocii se conformeaza trendului mobil, intelegand ca o strategie eficienta asupra pietei mobile implica mai mult de un website mobile-friendly.
De fapt, vei observa ca multe afaceri mici cu care intri in contact de multe ori, precum cafeneaua de la colt sau salonul de beauty din cartier , si-au atasat propia aplicatie mobila . Aceste business-uri sunt inaintea jocului si si-au dus startegia de marketing la urmatorul nivel.
Daca inca nu te-ai convins de ce cineva si-ar dezvolta propia aplicatie mobila , iti voi prezenta cateva beneficii penrtu a urma aceasta cale cat mai devreme.

Esti vizibil clientilor de fiecare data cand acestia folosesc smarphone-ul
Statisticile arata ca romanul de rand petrece circa 3 ore pe zi (!) pe telefonul smart. Desi, probabil , doar cateva aplicatii reprezinta cea mai mare parte a acestei utilizari totale, aceasta nu schimba faptul ca fiecare user trebuie sa-si deblocheze device-ul si sa caute cu privirea ce ar dori sa acceseze. Aflandu-se “in calea ochilor” poate fi un avantaj pentru compania ta , pentru ca subconstientul nostru inregistreaza fiecare imagine sau text (sau chiar o iconita- app icon bine realizata) ce intalneste in cale, chiar daca nu ne dam seama de aceasta.

Realizezi un canal direct de marketing
Aplicatiile mobile pot deservi multor functii: pot oferi informatii generale, preturi, formulare de rezervare , module de cautare, cont de utilizator, chaturi, notificari de orice fel si multe altele.
Unul din cele mai mari avantaje ale dezvoltarii unei aplicatii mobile este faptul ca poti furniza direct, orice informatie doresti, clientilor tai – inclusiv promotii si oferte speciale – acestea devenindu-le disponibile la o atingere cu degetul. Prin notificarile push, te apropii si mai tare interactiunea directa , si poti reaminti foarte usor clientilor de produsele sau serviciile tale, oricand pare oportun.

Oferi valoare clientilor tai
Amintind de informații disponibile, ce zici despre digitalizarea acelui program de loialitate pe care îl ai în vigoare? În loc să rămâneți la cardul vechi de colectare a punctelor, cum ar fi sa faceți posibil pentru clienții dvs. să își încaseze punctele si recompensele prin intermediul aplicației dvs. mobile. Rezultatul?
Mai multe descărcări și mai mulți clienți care se intorc.

Creeaza un brand si recunoastere
Crearea unei aplicatii mobile pentru business-ul tau poate contribui cu succes la popularizarea
brandului. As vrea sa impart acest topic in doua aspecte, combinatie care iti va transforma aplicatia in
castigatoare:  
  • BRAND. O aplicatie mobila este ca un flipchart alb necompletat, ca o tabla de scris cu markerul goala. Poti face ce vrei cu ea, o poti face stylish, socanta , functionala sau doar informativa. Dar ceea ce vrei sa faci intr-adevar este sa dezvolti o aplicatie ce include caracteristici pe care clientii tai le vor adora, in acelasi timp fiind bine branduita si cu un design atragator.  
  • RECUNOASTERE. Cu cat reusesti mai mult sa-ti determini clientii sa interactioneze cu aplicatia ta, cu atat mai repede vor tinde sa achizitioneze produsul si/sau serviciul oferit. In advertising, aceasta este denumita ”frecventa efectiva”: ca si principiu general, a vedea si/sau a auzi brandul tau de cca 20 de ori , este ceea ce il va face cu adevarat remarcat.

Imbunatatirea relatiei cu clientii
Clientii tai au nevoie de o metoda de a te contacta, nu conteaza daca esti o florarie sau un centru de spa.
A avea un centru de mesaje (sau help desk) in aplicatia ta poate face diferenta in metoda de comunicare cu clientii tai.

Iesi in evidenta
In zilele noastre , aplicatiile mobile la nivelul business-urilor mici si mijlocii sunt inca rare, si asta te poate face sa iei avant fata de concurenta. Fii prin in cartier ce ofera clientilor sai o aplicatie mobila. Vor fi uimiti de aceasta abordare futurista.
Din păcate, mulți proprietari de afaceri nu realizeaza încă beneficiile potențiale uriașe ale aplicațiilor mobile în ceea ce privește stimularea productivității, eficienței, avantajului competitiv și experienței utilizatorului. Te-ai gândit cum poți să îți dezvolți afacerea ? Dezvoltarea de aplicații mobile poate fi răspunsul.

Contactaza-ne pentru sfaturi și pentru a te ajuta să începi!